2009/03/26

绑匪篇 之 一大早Sad Case

The morning I was busying with the documents for the scholarship. The phone rang and my dad said:去接,sure这里是珠宝公司。Hahah,my mum go and answered it.She stunned and called me: Oi lee, come~

ninino : hello?
Girl : 呜呜~爸,妈,快点来救我!
ninino :(Ghahahh! BINGO) hmm! 你等一下。(I went to my room)
ninino : 女儿,你在哪里?zomok?
Girl : 有人捉掉我!快点来救我!~ T_T
ninino : 你在哪里?
Girl : 我不能讲,他们要打我!
ninino : 你叫他们跟我讲,他们打你我打回他们。

The girl passed the phone to a Guy~

Guy : hello~ 啊!你怎样?(lcly)
ninino : 你们到底想怎样?(seriously)
Guy : 想怎样!哈,你说绑架还有想怎样?(loud voice)
ninino : 好,不用讲降多啦。开个价~
Guy : 开个价啊!好说!你觉得,这条人命值多少钱?(still lanci)
ninino : 他都不值钱~ 我孩子多的是,少一个表紧。你要杀随便你~ 给你,拿去~
Guy : 他妈的!操你妈B的祖宗十八代的!(this we call 老羞成怒)
ninino : 啊来,来操我妈B祖宗十八代~~

Duuuuu~ he cap my phone...sad case~ i still want to play ~_~


在这里希望大家不会降糊涂中toto~ 接这种电话不用客气的...this really happen to me GHAHAhA !! Kidnapper kidnapper~ woohoo

No comments:

Post a Comment